Wymiany, zwroty, odstąpienie od umowy
Gwarantujemy wysoką jakość oferowanego towaru. Jeśli jednak sporadycznie zakupiony produkt nie spełnia oczekiwań Państwa (np. wskutek ukrytych wad lub złego dobrania rozmiaru), wówczas w ramach odstąpienia od umowy można zwrócić go w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki. Zwrócony towar nie może nosić śladów używania lub obniżenia jego wartości wskutek niewłaściwego przechowywania.
Warunkiem koniecznym zwrotu lub wymiany w sklepie dermasilk.pl jest odesłanie towaru. Odesłany towar musi być czysty, nieuszkodzony, pozbawiony zapachów (np. perfum, kremów, balsamów, papierosów etc.). Towar musi być w oryginalnym opakowaniu. Zwracamy Państwu koszty za produkt oraz koszty wysyłki w obie strony.
Reklamowany lub wymieniany towar należy odesłać na adres:
POV - M.TO (BalticPharma)
Natolin 68a
05-825 Grodzisk Mazowiecki
z dopiskiem "Zwrot" lub "Wymiana".
Do przesyłki należy także dołączyć potwierdzenie zakupu towaru w sklepie dermasilk.pl (Faktura VAT) oraz formularz zwrotu produktu (prosimy o jego wypełnienie oraz wydruk).
Formularz zwrotu (pobierz, wydrukuj, wypełnij i włóż do paczki)
UWAGA!
- Nie odbieramy paczek reklamacyjnych z towarem wysyłanych do nas metodą "za pobraniem opłaty".
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela. Koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez sklep dermasilk.pl pokrywa sklep dermasilk.pl.
- Produkty prosimy odsyłać bezpiecznie opakowane.
- Należności za zwrócone produkty i koszty przesyłki zostaną wysłane w ciągu 7 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki po uwzględnieniu reklamacji przez sklep dermasilk.pl
- Zwrot należności można otrzymać przelewem na wcześniej wskazane konto bankowe - w tym przypadku prosimy o dokładne podanie nazwy banku oraz numeru rachunku bankowego. Pamiętaj o zachowaniu pocztowego dowodu nadania paczki do chwili otrzymania zwrotu pieniędzy.
- Po upływie 14 dni od daty odebrania przesyłki, prawo zwrotu lub wymiany przysługuje jedynie artykułom posiadającym wadę ukrytą (odpowiedzialność sprzedawcy za zgodność towarów z umową).